Dimana segalanya bermula untuk aku, Sharifah Nur Syamiera.

Apa Yang Dikatakan Dengan Permulaan.


Blog ini ditubuhkan bukanlah untuk bercerita atau berbual kosong semata-mata. Tetapi untuk mengaplikasikan jari yang telah diberikan untuk menaip. Sekiranya didapati blog ini kurang lah best, disarankan korang hendaklah menghentakkan kepala kedinding sebanyak tiga kali dan teruskan membaca. Kerana korang hanya mampu merasai kelainanya dan mendapati bahawa blog ini sungguh 'Pehh!' selepas hentakan tersebut. Blog ini sungguh membosankan dan tiada intipati yang berguna jadi dalam keadaan korang yang kurang normal diakibatkan oleh hentakan tiga kali, korang akan lebih bergaya membacanya dalam keadaan begitu.




Kau Muzik Di Blog Aku.






Karma
Sunday, November 6, 2011
Memang dah jadi kebiasaan, mesti nak balas balik setiap ape yang orang buat dekat kita. Kalau benda baik yang kita balas takpelah. Tu lebih dari disuruh. Tapi kalau benda yang jahat, orang cakap mesti dibalas jahat. Hutang darah, mesti dibayar darah. Macam tu jugak dengan, hutang nyawa dibalas nyawa.

Semua ni ungkapan cliche yang orang selalu sebut. Sebelum nak buat tu, fikir satu je. Sekali kita buat, berganda kita kena balasan dia. Tu yang orang sebut karma. One day nanti, sooner or later. We will get payback time. Mase tu mesti orang lain buat lagi teruk dekat kita.







Goodbye.

FOLLOW BLOG



FACEBOOK TWITTER