Dimana segalanya bermula untuk aku, Sharifah Nur Syamiera.

Apa Yang Dikatakan Dengan Permulaan.


Blog ini ditubuhkan bukanlah untuk bercerita atau berbual kosong semata-mata. Tetapi untuk mengaplikasikan jari yang telah diberikan untuk menaip. Sekiranya didapati blog ini kurang lah best, disarankan korang hendaklah menghentakkan kepala kedinding sebanyak tiga kali dan teruskan membaca. Kerana korang hanya mampu merasai kelainanya dan mendapati bahawa blog ini sungguh 'Pehh!' selepas hentakan tersebut. Blog ini sungguh membosankan dan tiada intipati yang berguna jadi dalam keadaan korang yang kurang normal diakibatkan oleh hentakan tiga kali, korang akan lebih bergaya membacanya dalam keadaan begitu.




Kau Muzik Di Blog Aku.






Semester break
Tuesday, May 10, 2011


It's been a week since I'm enjoying my semester break. Kinda boring actually because my day seems to be the same almost everyday. Wake up from sleep, taking a shower, preparing meals for family, watching TV, playing games and facebook-ing. But at the same time, I feel relief from stuck up at campus UiTM Seri Iskandar, Perak yang sangat ulu itu.

Even though 'sangat ulu', I can't wait to meet up all my friends again. They such a sweetheart to me. Walaupun ada sesetengah dari dorang yang suka menyakat, mengenyeh aku (ikan besar punya) tapi itulah yang selalu buat hari-hari aku ceria. Ada jugak yang mintak tolong topupkan hampir 2 kali sehari. Haha. Macam-macam perangai. Panggil aku dahi petak pun ada. Tapi takpe, orang dahi petak ni pandai. Panggil lah selalu. Yang seorang ni pulak, call dalam pukul 3 pagi mintak 5 paket maggie. Boleh? Haha. Nasib baik aku ni pemurah dan baik hati. Aku berani kan jugak diri turun hostel tengah malam tuh. Haish. Ada jugak yang bad mood lepas bangun tidur. Ish, pelik. Sorang lagi ni, suara rock tak ingat. Seksi kot. Haha. Asset dia suara dialah.

Roomates aku pulak, tak payah cerita. Semua otak tak boleh pakai. Dari awal sem sampai dah habis sem, tak habis-habis dengan masuk airnya. Haha. Jiran bilik kiri kanan pulak selalu lepak bilik aku. Tapau makan dekat dewan makan, naik hostel terus letak makanan atas lantai bilik aku. Padahal jumpa bilik dia dulu sebelum bilik aku. Haha. Ye, takpe. Bilik aku memang disediakan untuk korang pergunakan.

Classmates pulak? Lagi macam-macam perangai ada. Dari A-Z! Lengkap semuanya. Haha.

Walau macam mana pelik, kelakar, sengal, masuk air pun kawan-kawan aku ni, yang baiknya ada jugak. Tapi malas nak cakap, nanti dorang dok fikir aku puji-puji pulak. Apa pun, hopefully next semester make sure we will stick together again as usual ok? Sebab aku tak reti nak hidup dekat sana kalau takde korang. (Cehh, ayat nak best. Sebenarnya boleh je, tapi ada korang lagi lengkap. haha)

See y'all soon!



Goodbye.

FOLLOW BLOG



FACEBOOK TWITTER