Dimana segalanya bermula untuk aku, Sharifah Nur Syamiera.

Apa Yang Dikatakan Dengan Permulaan.


Blog ini ditubuhkan bukanlah untuk bercerita atau berbual kosong semata-mata. Tetapi untuk mengaplikasikan jari yang telah diberikan untuk menaip. Sekiranya didapati blog ini kurang lah best, disarankan korang hendaklah menghentakkan kepala kedinding sebanyak tiga kali dan teruskan membaca. Kerana korang hanya mampu merasai kelainanya dan mendapati bahawa blog ini sungguh 'Pehh!' selepas hentakan tersebut. Blog ini sungguh membosankan dan tiada intipati yang berguna jadi dalam keadaan korang yang kurang normal diakibatkan oleh hentakan tiga kali, korang akan lebih bergaya membacanya dalam keadaan begitu.




Kau Muzik Di Blog Aku.






I'm Just Not Into You
Tuesday, October 19, 2010


Kalau kau rasa kau dah cukup bagus untuk tahu semuanya, so senang lah dunia.
Carik kau je kalau ada masalah. Mungkinlah kau rasa yang kau penting sangat dalam hidup aku. Tapi sekarang baru aku betul betul faham dengan semuanya tentang kau. Kau sangat yakin dengan tekaan kau. Bagi aku, cukuplah sampai sini je aku biarkan kau yakin dengan tekaan kau. Lepas ni, tak ada lagi peluang untuk kau berteka teki, bertolak tambah dengan aku.
Sebab aku dah cukup kenal kau.





Goodbye.

FOLLOW BLOG



FACEBOOK TWITTER