Dimana segalanya bermula untuk aku, Sharifah Nur Syamiera.

Apa Yang Dikatakan Dengan Permulaan.


Blog ini ditubuhkan bukanlah untuk bercerita atau berbual kosong semata-mata. Tetapi untuk mengaplikasikan jari yang telah diberikan untuk menaip. Sekiranya didapati blog ini kurang lah best, disarankan korang hendaklah menghentakkan kepala kedinding sebanyak tiga kali dan teruskan membaca. Kerana korang hanya mampu merasai kelainanya dan mendapati bahawa blog ini sungguh 'Pehh!' selepas hentakan tersebut. Blog ini sungguh membosankan dan tiada intipati yang berguna jadi dalam keadaan korang yang kurang normal diakibatkan oleh hentakan tiga kali, korang akan lebih bergaya membacanya dalam keadaan begitu.




Kau Muzik Di Blog Aku.






u, stupid creature!
Friday, January 15, 2010



what a weird battlefield i ever had . LOL . bukan berperang dgn orang but dgn binatang ape ntah yg terbang terbang kat lampu tuh . kalkatur erh ? mcm pelik jea . lantak la situ . for sure bukan burung lahh kan . haha . habis 2 botol spray , tak dapat nak bunuh nyamuk pulak lepas ni . *rofl . it's ok . actually , that 'thing' disturbing me while i was trying to get my sleep . duhh ! silap lah kaw mess around with me kan . nak nak bile aku nak tido . lastly , semua pun mati aku kerjakan . THE END . haha . bile ade peluang nak hidup lame , tak digunekan sudahnye mati kat tangan aku . haha . dah menguap pun ni . better i should sleep now . nite bloggie . sleep tite (:






Goodbye.

FOLLOW BLOG



FACEBOOK TWITTER