Dimana segalanya bermula untuk aku, Sharifah Nur Syamiera.

Apa Yang Dikatakan Dengan Permulaan.


Blog ini ditubuhkan bukanlah untuk bercerita atau berbual kosong semata-mata. Tetapi untuk mengaplikasikan jari yang telah diberikan untuk menaip. Sekiranya didapati blog ini kurang lah best, disarankan korang hendaklah menghentakkan kepala kedinding sebanyak tiga kali dan teruskan membaca. Kerana korang hanya mampu merasai kelainanya dan mendapati bahawa blog ini sungguh 'Pehh!' selepas hentakan tersebut. Blog ini sungguh membosankan dan tiada intipati yang berguna jadi dalam keadaan korang yang kurang normal diakibatkan oleh hentakan tiga kali, korang akan lebih bergaya membacanya dalam keadaan begitu.




Kau Muzik Di Blog Aku.






not as it see
Tuesday, January 26, 2010





mungkin dalam kehidupan orang seharian, dorang berpendapat yang anak 'last' selalu dimanjekan plus diberi keutamaan yang agak lebih. tapi bagi aku, semua tu tak berape nak tepat, sebab dalam kamus hidup aku, anak 'last' ni lah yang selalu dipersalahkan. selalu sangat dah kena marah dengan adik beradik yang lebih 'up'. then kite je yang kena jage hati dorang, hati kite macam mane pulak? kenape msti kite yang selalu mengalah padahal dorang yang tua sepatutnye yang lebih tau dalam hal ni. dorang cakap senang la kan, tapi kite yang tanggung tak same rasenye. parents pun selalu cakap, 'DENGARLAH CAKAP KAKAK TUH' , 'DENGARLAH CAKAP ALONG TUH'.

bukanlah niat dihati nak melawan dorang. tapi untuk sekali je, cube lah lebih memahami sikit. tak banyak yang aku mintak, hanya mintak untuk difahami. susah ke? hati kita same je. macam mane rasenye kalau dorang ade kat tempat aku? senang bagi dorang nak cakap sebab dorang tak pernah rase. bukan nak memberontak, bukan same sekali nak meng'aib'kan, sekadar nak meluahkan.

kesalahan dorang tak pernahnye nampak, tapi kesalahan aku nampak je. pernah je dorang buat salah tapi aku lagi suke diam dari bercakap. lantak lah situ. malas da nak fikir. biarlah macam ni terus. kau dengan dunia kau, aku dengan dunia aku.








Goodbye.

FOLLOW BLOG



FACEBOOK TWITTER