Dimana segalanya bermula untuk aku, Sharifah Nur Syamiera.

Apa Yang Dikatakan Dengan Permulaan.


Blog ini ditubuhkan bukanlah untuk bercerita atau berbual kosong semata-mata. Tetapi untuk mengaplikasikan jari yang telah diberikan untuk menaip. Sekiranya didapati blog ini kurang lah best, disarankan korang hendaklah menghentakkan kepala kedinding sebanyak tiga kali dan teruskan membaca. Kerana korang hanya mampu merasai kelainanya dan mendapati bahawa blog ini sungguh 'Pehh!' selepas hentakan tersebut. Blog ini sungguh membosankan dan tiada intipati yang berguna jadi dalam keadaan korang yang kurang normal diakibatkan oleh hentakan tiga kali, korang akan lebih bergaya membacanya dalam keadaan begitu.




Kau Muzik Di Blog Aku.






Taking A Deep Rest .
Wednesday, September 16, 2009
Today paper was Mathematics . Which is the last paper for this week . haha . Yes , I do hate Math . arrggh , selalu sgt fail duh . But , for SPM nih nak lulus sgt sgt Math lahh . Taknak fail lagi . Bosan ah always merah jea kat report card . sedeh ouh . haha .

Okeoke , jum cite yg sepatutnyer . Paper aku ntok minggu nih da abes da . So , start from tomorrow , aku da cuti sekolah da . yaey ! act , sekolah cuti hari Sabtu . Tp tak salah kot buat cuti sendiri . haha . Tadi mase rushing2 nak balik membe aku cakap lah , ''Pah , chegu tusyen aku ckp .. nanti raye , raye lahh puas2 dari Ahad tuh sampai lahh hari Rabu . Nanti hari Khamis sampai Ahad baru study .'' I was like .. ''Ohh , ye ke . haha . Kirenye raye aku tak terganggu lahh ni . '' haha . Tuh yg best tuh .

So sekarang nih , aku dok rumah tlg mama , nenek sume buat kuih plus kemas2 rumah lahh kan . And merehatkan minda setelah 2 minggu aku exam . haha . Sekejap jea dapat rehat . Nanti lepas raye exam sambung balik . Poyo betul . Cerite mcm paper aku heavy sgt jea . :DD



Goodbye.

FOLLOW BLOG



FACEBOOK TWITTER