Dimana segalanya bermula untuk aku, Sharifah Nur Syamiera.

Apa Yang Dikatakan Dengan Permulaan.


Blog ini ditubuhkan bukanlah untuk bercerita atau berbual kosong semata-mata. Tetapi untuk mengaplikasikan jari yang telah diberikan untuk menaip. Sekiranya didapati blog ini kurang lah best, disarankan korang hendaklah menghentakkan kepala kedinding sebanyak tiga kali dan teruskan membaca. Kerana korang hanya mampu merasai kelainanya dan mendapati bahawa blog ini sungguh 'Pehh!' selepas hentakan tersebut. Blog ini sungguh membosankan dan tiada intipati yang berguna jadi dalam keadaan korang yang kurang normal diakibatkan oleh hentakan tiga kali, korang akan lebih bergaya membacanya dalam keadaan begitu.




Kau Muzik Di Blog Aku.






Klinik Gigi .
Wednesday, August 12, 2009
Tadi dlm kol 2:30 mama bwk aku n akak aku gi klinik
gigi
sbb2 dua dua anak dye nih de date ngan doc . haha
Akak aku nak cabot gigi , aku plak nak scalling gigi .

Tp klinik kitorang lain2 . So , mama g amek nombor
kat klinik gigi aku dulu . Then baru g klinik gigi
akak aku plak . Naseb baek nombor aku kt klinik
tuh lambat lagi . Terpakse lahh tnggu mama tmnkan
akak
. Tnggu dalam 15 minit mama turun ,
dye ckp doc tgh bius gusi akak aku . Sementare nak
tunggu dye mama pon bwklahh aku g klinik lagi 1 .
Sampai2 sane nombor aku da terlepas , tp naseb
baek nurse tuh bole kawtim . haha . terus jea
aku masuk jmpe doc .

Doc masuk teros tnye aku sekolah
mane
sume . Aku pon layan jea . Dlm 5 minit dye
ready an brg2 nak buat scalling tuh akhirnye siap gak .
Sumpah takot mase tuh . Naseb baek mama tmnkan . hee . Bak kate Amy ,'MYRA KAN ANAK MAMA' . haha .
Ye lahh Amy . (:

Mase dye buat scalling tuh ngilu gile ouh . Saket pon
ade gak sbb aku mmg tak expect plak begitu care dorang
scalling2 gigi . Bnde tajam ape ntah yg dorang gune .
Abes darah kuar sume . haha . Lame gak lahh tnggu .
Dalam 15 minit kot . Dgr doc tuh membebel lagi .
haha . Tp doc tuh oke ah . Friendly jea .
So lepas ni klu ade lagi date ngan doc psl
scalling gigi nih lg , aku pk 2 kali dulu kot nak
pegi ke tak
. haha . Seriously takot . Ngaku nih . haha

Labels:




Goodbye.

FOLLOW BLOG



FACEBOOK TWITTER