Dimana segalanya bermula untuk aku, Sharifah Nur Syamiera.

Apa Yang Dikatakan Dengan Permulaan.


Blog ini ditubuhkan bukanlah untuk bercerita atau berbual kosong semata-mata. Tetapi untuk mengaplikasikan jari yang telah diberikan untuk menaip. Sekiranya didapati blog ini kurang lah best, disarankan korang hendaklah menghentakkan kepala kedinding sebanyak tiga kali dan teruskan membaca. Kerana korang hanya mampu merasai kelainanya dan mendapati bahawa blog ini sungguh 'Pehh!' selepas hentakan tersebut. Blog ini sungguh membosankan dan tiada intipati yang berguna jadi dalam keadaan korang yang kurang normal diakibatkan oleh hentakan tiga kali, korang akan lebih bergaya membacanya dalam keadaan begitu.




Kau Muzik Di Blog Aku.






2nd Day Puase .
Sunday, August 23, 2009
Hallu ,
Puase arinie heavy sket if nak dibandingkan ngan semalam .
Semalam sejuk sbb 1 hari ujan jea , but arinie terbalik plak ,
panas sepanjang hari . haha . It's oke lahh kan .
Puase tetap puase . Panas ke sejuk ke . Hadapi
dengan senyuman jea lahh . haha .


Dah 2 ari puase nih , aku blum de kesempatan
nak g BAZAR RAMADHAN lagi . hmm , mesty besh an .
Mcm last year selalu gak lahh pegi . Bile nak ajk mama
pegi erh . Camne nak ajak . Dye lagi suke masak kat
umah dari beli kat bazar . Kalau pegi sane msty
mcm2 nak beli an . haha .

Papepon , still jugak nak ajak
mama g BAZAR RAMADHAN nanti .
Sooner or Later jea . (:

Labels:




Goodbye.

FOLLOW BLOG



FACEBOOK TWITTER