Dimana segalanya bermula untuk aku, Sharifah Nur Syamiera.

Apa Yang Dikatakan Dengan Permulaan.


Blog ini ditubuhkan bukanlah untuk bercerita atau berbual kosong semata-mata. Tetapi untuk mengaplikasikan jari yang telah diberikan untuk menaip. Sekiranya didapati blog ini kurang lah best, disarankan korang hendaklah menghentakkan kepala kedinding sebanyak tiga kali dan teruskan membaca. Kerana korang hanya mampu merasai kelainanya dan mendapati bahawa blog ini sungguh 'Pehh!' selepas hentakan tersebut. Blog ini sungguh membosankan dan tiada intipati yang berguna jadi dalam keadaan korang yang kurang normal diakibatkan oleh hentakan tiga kali, korang akan lebih bergaya membacanya dalam keadaan begitu.




Kau Muzik Di Blog Aku.






PLKN ?
Wednesday, July 1, 2009
Photobucket


1 Julai 09 .

dah heboh pasal PLKN kat kalangan dak form5
sekolah aku . masing2 cuwak semacam jea
klu cite psl nyh .

pagi tuh aku dew dgr membe aku wani ngan tasha
borak2 sampai doa pon dorang bwat derk jea. hehe
tp dorang tadah tgn lahh .
abes jea doa , aku tnye lahh asal
dorang bkn men rancak lg beborak .

then tetibe wani tnye aku ,
''kechik , kaw da check PLKN blum?''
fuhh , tanpe dipakse2 aku terdiam jap .
pk .... ''huh , da bole check erh ?''
aku tnye blek . wanie ngan tasha pon
ckp ''da,''

aku pon mmg da ta saba
time tuh na tawu yg aku kne
kew ta , dan dan msok jea
kelas aku heboh an kt membe
kelas aku plak .
masing2 cuwak mcm aku gak .
lagi2 c azie tuh ngan huda . haha

membe kelas aku pong
cam aku gak , ta saba2 na tawu .
kbetulan teacher ta msok
kelas arinie . so , kitorang
decide na check same2 gne fon hazwani .
tp sim ain . abes kedit dye kitorang
keje an pagi tuh . sorry ain . hee

check pnye check , sume membe
aku terselamat drpd trlibat ngan
PLKN siri ke-7 nyh . aku lg lahh
makin cuwak sbb aku pnye result jea blum
tawu lg dpt o ta .

tnggu pnye tnggu , mase yg ditunggu
da pon tibe . adew msg msok kt fon tuh .
aku da bajet nyh msti aku pnye nyh .

tanpe diduge , setelah sume membe
aku terselamat drpd PLKN kali ni .
aku dgn rase sedeynyer terpakse
menerima ketentuan takdir bahawe
aku terpilih ntok mnyertai
PLKN siri ke-7 nyh .

dgn rase terkejotnye ,
aku terdiam gak lahh .

terkesima pn dew gak . haha
sume membe aku ckp :
''relaks kechik , nty klu kaw
g PLKN kitorng msty mlawat kaw pnye
kt sne .''
(aku tnggu korang dtg)

hmm , rase takot sume ade lahh .
50-50 ah feeling nyh . hee

pastuh balek sekolah time dlm kete
mama aku pon aku cite ngan dye
yg aku dpt PLKN .
dye pon terkejot ouh . aha

hah ! utk pengetahuan korang lahh ,

msg yg aku terime tuh sbagai tande aku telah
terpilih utk ke PLKN camnie :

''Tahniah! 920605105430 SHARIFAH NUR SYAMIERA

BT SYED ISA terpilih menyertai PLKN siri 7/2010''

sumpah bhai , aku tkkn delete msg nyh .
haha . na tnjuk kt anak , cucu , cicit aku .
plus aku na bwat sbgai knangan nty .
adew lahh bukti aku dpt PLKN .

hmm , kire aku nyh pecah record family babe ,
sbb ta dew sorang pon family aku dluw yg dpt PLKN ,
even cosin aku . haha . bangga gak lahh . (:

huh , nty 3bln aku ta jmpe mama aku .
kakak , nenek , family , n membe2 akuh .
huh , 3bln tuh mmg lme btul lahh . aha

tp papepong , fokus aku 1 jea .
SPM yg bakal tibe tuh aku na bwat btul2 .
at least result tuh bole mmbanggakan
mama
aku .


I Will Make U Proud MAMA !
that's the promise
. (:

Labels:




Goodbye.

FOLLOW BLOG



FACEBOOK TWITTER